18 Aralık 2016 Pazar

YALNIZ RIHTIM

Evet arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar,her geçen gün gittikçe popüler olan blog dünyasına ''Lonely Dock''yani türkçesi ''Yalnız Rıhtım'' olarak katılmış bulunuyorum,bu ismi kullanmaya karar vermemde ve de bu bloğu açmamda aslında kız kardeşimin büyük etkisi var,kardeşin güzelliklerinden biriside bu olsa gerek.Kendisine ve tüm beni destekleyen tanıdıklarıma teşekkür ederim :)

Evet biraz bloğumun geleceğini ve bu blog da neler paylaşacağımı anlatmak istiyorum sizlere,şuan hayatımın bir parçasında fotoğrafçılık yapıyorum ve ilerleyen zamanlarda bu paylaştığım fotoğraflarla hayatın farklı bakış açılarından bakmak istiyorum siz değerli takipçilerim ve değerli blog yazarları arkadaşlarımla beraber..
Bazen bu bloğa girdiğinizde küçük sürprizlerle karşılaşacaksınız,bazen edebiyat denizi içerisinde yüzeceğiz bazen ise hep beraber satırların arasında kaybolup benliğimizi ve hayattan ne öğrenmek istediğimizi aramaya çıkacağız..
Şuan yurt dışında yaşıyorum ve sizlere yazılarımla yurt dışından eşlik edeceğim.Bazen bazı olaylara profesyonel olarak yaklaşacağız ve bazı konular üzerinde bilgi alışverişi içerisinde bulunacağız,sonuçta hayattan daha öğrenmemiz gereken çok şeyler var :)

Yani özetleyecek olursam ilerleyen yazılarımda sizlerle hayatın birçok parçası üzerinde kimi zaman eğlenerek kimi zaman ise hüzün ile duracağız,amacım sıcak ve samimi bir ortam oluşturmak bu blog üzerinde,ayırıcı değil bütünleştirici olmak.

Her yeni bir günde yeni ufuklara yelken açmak ve yeşeren ümitlerimizin olması temennisiyle bir sonraki yazıma kadar hoşça kalın...

5 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun. Lonelydock. Güzel paylaşımlarda bulunman temennisiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çay Molası,hepimizin güzel paylaşımlarda bulunması ve faydalı olabilmesi ümidiyle :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil